Grăsimi sănătoase de consumat în dieta keto și low-carb

Grăsimi sănătoase de consumat în dieta keto și low-carb

Așa cum probabil știm cu toții, în dieta ketogenică se consumă mai multe grăsimi alimentare, spre deosebire de o dietă săracă în grăsimi.

Dar (un dar mare), cum nu toate grăsimile sunt la fel, este foarte important tipul de grăsime consumat.

Dieta keto înseamnă în primul rând grăsimi sănătoase.

Și pentru a fi un instrument bun de îmbunătățire a stării de sănătate, este necesar ca aceasta să fie corect formulată. O dietă corect formulată înseamnă alimente integrale, dense nutritiv și alegerea grăsimilor sănătoase, în cantitatea optimă pentru slăbire.

3. Grăsimile nesănătoase  [de evitat]

Un avantaj al dietei ketogenice este aceea că alimentele sunt foarte sățioase. Iar acest lucru se datorează în mare parte eliberării de hormoni ai sațietății (de ex colecistokinina), care sunt eliberați drept răspuns la consumul de grăsimi alimentare. Iată de ce dietele sărace în grăsimi (low-fat) aduc foame și frustrări pe termen lung, iar greutatea pierdută se menține foarte greu.

Pentru a avea o dietă ketogenică bine formulată, este necesar să alegem doar grăsimile sănătoase.

Asta înseamnă că anumite grăsimi, care sunt dăunătoare pentru sănătate ar trebui consumate cât mai rar posibil. Sau pur și simplu date la o parte din alimentație. Pentru că ne dorim să scoatem maximul din beneficiile unei alimentații corecte.

Grăsimile nesănătoase ce ar trebui evitate sunt grăsimile rele trans rezultate în urma hidrogenării și cele polinesaturate procesate.

Grăsimi procesate ce ar trebui evitate:

-grăsimi hidrogenate sau parțial hidrogenate (se găsesc în dulciurile produse industrial, în fast food, margarină)

-uleiurile vegetale procesate (uleiul de floarea soarelui, uleiul de porumb)

Mesaj de luat acasă

Dieta ketogenică ar trebui să conțină o cantitate potrivită de grăsimi, astfel încât să avem senzația de sațietate după fiecare masă.

3 lucruri de reținut: 

  1. Alege să consumi zilnic alimente nutritive ce conțin în mod natural grăsimi sănătoase.
  2. Ai grijă să nu adaugi tu o cantitate prea mare de grăsimi la gătirea mâncării.
  3. Evită complet grăsimile nesănătoase, rafinate.
No Comments

Post A Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Vrei -25% reducere la meniurile de slăbire? Apasă aici.