alimentație keto Tag

Alimentația low carb și keto presupune să se renunțe la glucidele rafinate și să se consume mai multe grăsimi sănătoase. Acest tip de regim a fost studiat intens de către cercetători în ultimii ani, Așa cum probabil ai auzit de multă vreme, nu toate grăsimile sunt sănătoase. De aceea este foarte important ca alimentelor consumate să fie de proveniență naturală. Dacă urmezi dieta ketogenică, care este o alimentație bazată în special pe consumul de grăsimi benefice, cele mai indicate sunt grăsimile saturate și mononesaturate (1). Acestea reprezintă peste 70-75% din întreaga alimentație, alături de o cantitate normală de proteine (20%) și una mică de carbohidrați din fructe și legume (5%).

Alimentația low-carb este una săracă în carbohidrați, adică în alimente care conțin zahăr, paste, făină sau orez. În loc de acestea, se consumă alimente hrănitoare, proteine, grăsimi naturale și sănătoase, legume și verdețuri. Deoarece legumele și fructele sunt acele surse naturale de carbohidrați permise, consumul...

Mi-am propus în acest articol să discutăm într-un mod cât mai simplu despre ce înseamnă de fapt dieta keto. Cu siguranță ai auzit câte ceva despre ea, însă poate termenii de grăsimi sănătoase, cetoză și carbohidrați te bagă puțin în ceață. Așadar, să vedem despre ce este vorba de fapt.

Ce este keto? În primul rând dieta keto este un tip de alimentație în care corpul își ia energia din grăsimi, în loc de glucoză. Iar pentru a reuși acest lucru, trebuie eliminat din alimentație atât zahărul rafinat (cel adăugat), cât și zahărul natural.  Asta înseamnă...

Dieta ketogenică presupune ca organismul tău să ardă grăsimi pentru a-ți furniza energie. Este o dietă pe cât de riguroasă, pe atât de eficientă. De aceea vei vrea să te asiguri că o urmezi întocmai. Făra prea multe cuvinte, iată din ce ar trebui să fie alcătuită alimentația ta in dieta keto.