Posts in INGREDIENTE LOW-CARB

Cum se consumă corect pastele konjac

By: Denisa | 1 Comment | | Category: INGREDIENTE LOW-CARB

Pastele konjac sunt făcute din planta de konjac, mai precis din rădăcina acestei plante, măcinată și făcute sub diverse forme: spaghete, tăiței (noodles), fettucine și chiar orez. Aproape zero calorii și zero conținut de carbohidrați Pastele konjac sunt sărace în carbohidrați și au de asemenea un conținut foarte scăzut de ... more

Read more

Tărâțele de psyllium – ce ai nevoie să știi despre ele

By: Denisa | 0 Comments | | Category: INGREDIENTE LOW-CARB | Tags : ,

Tărâțele de psyllium sunt un ingredient folosit des în bucătăria low-carb, pentru preparate sărace în carbohidrați și fără gluten. Ce sunt tărâțele de psyllium Tărâțele de psyllium provin de la planta numită Plantago ovato, originară din Asia. Tărâțele se obțin din coaja care învelește semințele acestei plante. Tărâțele de psyllium ... more

Read more

Făina de migdale la gătit – ce ai nevoie să știi despre ea

By: Denisa | 2 Comments | | Category: INGREDIENTE LOW-CARB

Ce este făina de migdale Făina de migdale este obținută din migdale măcinate. Cel mai des, migdalele sunt decojite prin opărire și apoi măcinate, rezultând făina de migdale (sau almond flour, în engleză). Există și varianta în care migdalele sunt măcinate cu tot cu coajă (în engleză almond meal). Almond ... more

Read more

Cum sa folosesti pudra proteica din albus la gatit

By: Denisa | 1 Comment | | Category: INGREDIENTE LOW-CARB | Tags :

Din dorința de a evita făina albă de grâu la gătit, căutăm diverse alternative care să ne aducă mai multe beneficii din punct de vedere al valorii nutriționale. Atunci când doresc să gătesc un prepar ce ar necesita făină, de cele mai multe ori aleg să folosesc una care conține ... more

Read more

Despre condimente benefice in dieta ketogenica

By: Denisa | 2 Comments | | Category: INGREDIENTE LOW-CARB, LOW CARB SI KETO | Tags : ,

Cu toții folosim condimente la prepararea mâncării. Ele adaugă un plus de savoare și au puterea de a transforma o mâncare banală într-una aromată și gustoasă. Dar v-ați gândit vreodată că și condimentele conțin glucide (carbohidrați)? Deși în mod normal folosim o cantitate foarte mică, nu toate condimentele sunt la ... more

Read more

Cum să folosești făina de cocos la gătit

By: Denisa | 4 Comments | | Category: INGREDIENTE LOW-CARB | Tags : , ,

Interesul pentru făinurile ce nu provin din cereale (fără gluten) este tot mai mare în ultima vreme. Făina din nucă de cocos este una dintre ele. Acesta este un ingredient nou în bucătăriile celor mai mulți dintre noi, inclusiv în bucătăria mea. Făina de cocos are avantajul că este mai ... more

Read more