Mic dejun cu ouă și varză de Bruxelles

Mic dejun cu ouă și varză de Bruxelles

Trebuie să recunosc că iubesc aproape orice mic dejun ce conține ouă. Îmi place la nebunie gustul lor, dar le ador și pentru conținutul lor nutritiv foarte valoros.

Însă la fel simt și despre legume, așa că m-am gândit, de ce nu amândouă? Și așa a ieșit această rețetă delicoasă, care practic se face singură în timp ce tu savurezi o cafea dimineața. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (1 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Cupcakes low-carb cu unt de arahide și ciocolată

Cupcakes low-carb cu unt de arahide și ciocolată

În ultimele zile m-am tot jucat prin bucătărie încercând să găsesc noi rețete low-carb, de savurat fără griji. Pentru că alimentația low carb presupune să renunțăm la zahăr, nu și la dulcele natural, nu-i așa?

Și ca de obicei, pentru că avem multe lucruri de făcut, caut să scurtez cât mai mult timpul petrecut în bucătărie. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (1 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Piure de conopidă

Piure de conopidă

Trebuie să recunosc că nu eram deloc fană a conopidei. Astăzi însă mi-am făcut curaj și am gătit o variantă nouă de piure, inspirată de pe site-ul Retete LCHF. Este o alternativă excelentă la clasicul piure de cartofi, care nu este așa de prietenos cu silueta.

În plus, este o retetă ce se pretează excelent și la alimentația low carb, fiind foarte săracă în carbohidrați. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (2 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Budincă de chia cu goji

Budincă de chia cu goji

Cred că ai observat că îmi place la nebunie budinca de chia și mă gândesc mereu la noi rețete. De data asta a ieșit următoarea „rețetă”. E atât de simplă încât nici nu știu dacă se poate numi rețetă.

Însă cu siguranță merită încercată. Și apoi reîncercată. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (2 voturi pana acum cu o medie de: 4,50 din 5)
Se încarcă...

Salată cu ton și pătrunjel -boost de vitamine și proteine

Salată cu ton și pătrunjel -boost de vitamine și proteine

Ingrediente:

-roșii, ardei roșu, ton în ulei, pătrunjel și o feliuță de lămâie

Această salată este perfectă pentru o zi răcoroasă de vară. Tonul este alcătuit aproape în întregime din proteine și apă, este sațios și îți dă energie. Pătrunjelul este una dintre cele mai bune surse de vitamina C, vitamina K și de antioxidanți. Iar ardeiul roșu și roșiile sunt bogate în vitamina A de origine vegetală.

Poftă bună! 🙂

Save

Save

Save

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (2 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Oopsie Bread (Pâine Oopsie)

Oopsie Bread (Pâine Oopsie)

Ești la dieta keto? Ce zici de niște pâine? Știu, pâinea clasică e exclusă. Dar în loc de asta poți să mănânci pâine oopsie. Este o pâine mult mai hrănitoare și în plus se potrivește perfect cu o dietă săracă în carbohidrați. Iar tărâțele de psyllium aduc un plus de fibre în alimentația ta.

Cantitatea de carbohidrați: <1 g/porție

Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (1 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...