5 strategii pentru a scapa de grasimea de pe abdomen

5 strategii pentru a scapa de grasimea de pe abdomen

Atunci când încercăm să slăbim, adică să pierdem din grăsimea acumulată în corp, cea de la nivelul abdomenului este de departe cel mai dificil de îndepărtat.

Cele mai multe persoane vor să scape de ea din pricina aspectului fizic. Însă grăsimea abdominală nu numai că dă un aspect fizic neplăcut, dar mai multe studii arată că are efecte nocive și asupra sănătății. Mai precis, o talie mai mare de 88 de cm la femei și mai mare de 102 la bărbați se consideră un risc crescut pentru apariția unor boli.

Iată câteva strategii care sunt eficiente pentru a scăpa de grăsimea încăpățânată din jurul abdomenului. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (1 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Cum am renuntat sa mai consum zahar rafinat

Cum am renuntat sa mai consum zahar rafinat

Ascultă-ți corpul și găsește alimentația care îți face cu adevărat bine. Găsește-ți echilibrul.

Ceea ce este mai dificil este să ne dăm seama ce tip de alimente ne sunt cele mai benefice, care ne dau energie și ne fac să ne simțim bine în timp ce corpul și sănătatea ne sunt într-o formă bună.

Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (3 voturi pana acum cu o medie de: 3,67 din 5)
Se încarcă...

20 de alimente la care nu te asteptai să contina zahar

20 de alimente la care nu te asteptai să contina zahar

Să mănânci câteva pătrățele de ciocolată sau un desert din când în când nu înseamnă automat că te vei îngrășa sau că ești suspect de diabet.

Însă problema cu zahărul din zilele noastre este că este adăugat în tot mai multe alimente, chiar și în acelea care nu au gust dulce. De aceea este indicat să citim eticheta produselor, pentru a ști exact ce mâncăm și să nu ajungem să consumăm prea mult zahăr deoarece în exces nu este deloc sănătos.

Consumul maxim recomandat de zahăr, este estimat la 6 lingurițe pe zi (25 g) pentru adulți și 3  (12 g)pentru copii. Iar în condițiile acestea nu este deloc greu să depășim limita maximă recomandată pe zi.

Am „inspectat” niște cămări și frigidere și iată ce am găsit. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (7 voturi pana acum cu o medie de: 4,43 din 5)
Se încarcă...

Diferența dintre zahărul natural și zahărul adăugat

Diferența dintre zahărul natural și zahărul adăugat

Dacă citim ingredientele unui aliment sunt șanse mari să dăm peste termeni precum: sirop de glucoză, fructoză, dextroză, zahăr din trestie, sirop de porumb și asa mai departe. Toate acestea sunt denumiri diferite pentru zahar.

Dar știm (nu-i așa?) că si fructele, legumele și laptele conțin zahar. Este vorba despre fructoză, galactoză, maltoză, zaharuri ce se regăsesc în mod natural în aceste alimente întregi.

Întrebarea care apare este: există vreo diferență între aceste forme diferite de zahăr? Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (5 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...