Cum consumăm scorțișoara Cassia

Cum consumăm scorțișoara Cassia

Așa cum probabil știi, există 2 varietăți de scorțișoară.

Una provine din Sri Lanka și este denumită scorțișoara de Ceylon (Cinnamomum Zeylanicum sau Cinnamomum Verum) și este considerată de către multe persoane „adevărata scorțișoară”.

Celălalt tip de scorțișoară, Cassia (Cinnamomum Cassia sau Cinnamomum aromaticum) este scorțișoara comună. Provine din China și este cea care se găsește de regulă în supermarketuri. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (1 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Scorțișoara Ceylon și proprietățile sale

Scorțișoara Ceylon și proprietățile sale

A spus cineva scorțișoară? 🙂

Avem 2 tipuri de scorțișoară, Ceylon și Cassia

Dacă ai fost curios să verifici de unde provine scorțișoara pe care o cumperi, cu siguranță ai observat un lucru interesant. Și anume că există 2 mari varietăți de scorțișoară, una chinezească și una din Sri Lanka. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (2 voturi pana acum cu o medie de: 4,50 din 5)
Se încarcă...

Beneficii dovedite ale uleiului de cocos

Beneficii dovedite ale uleiului de cocos

Uleiul de cocos este ingredientul minune care în ultimii ani este nelipsit din multe bucătării. Acesta este alcătuit din grăsimi saturate, la fel ca și untul sau uleiul de palmier. Ne dăm seama de acest lucru și prin prisma faptului că este solid la temperatura camerei. În general, grăsimile saturate sunt solide la temperatura camerei și devin lichide odată ce sunt încălzite.

În trecut se recomanda să nu fie folosit des la gătit, tocmai din cauza acestor grăsimi saturate pe care le conține. Aceasta până ce mai multe studii au arătat faptul că oamenii care consumă des ulei de cocos au o stare de sănătate foarte bună. S-a dovedit astfel de-a lungul timpului că includerea uleiul de cocos în alimentație îți aduce beneficii importante, pentru care merită să îl consumi zilnic. Toate dovedite prin studii. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (1 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Cartofii dulci

Cartofii dulci

Ai încercat cartoful dulce? Este o legumă de culoare portocalie, cu gust dulce. Îi putem găti exact ca și pe cartofii obișnuiți (ca și garnitură) și sunt incredibil de gustoși și de hrănitori. Doar că spre deosebire de cartofii albi, aceștia sunt puțin mai sănătoși. Să vedem ce proprietăți nutriționale ne oferă și de ce merită introduși în alimentația noastră. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (1 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Ce fructe consumăm vara?

Ce fructe consumăm vara?

Vara e aici, în plină desfășurare. Și odată cu ea au apărut și fructele sezonului, intens colorate și care mai de care mai apetisante. Toată lumea este de acord cu faptul că un consum regulat de fructe și legume este o parte importantă a unui stil de viață sănătos. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (Fii primul care voteaza articolul)
Se încarcă...

Semințele de in: calorii și beneficii

Semințele de in: calorii și beneficii

Cu siguranță ai auzit despre semințele de in. Au devenit din ce în ce mai populare în ultimii ani. Și pe bună dreptate. Într-o cantitate mică de semințe de in se găsesc o grămadă de nutrienți benefici. Haideți să vedem ce este atât de special la aceste semințe. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (2 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...