Cum să faci o salată hrănitoare și sănătoasă

Cum să faci o salată hrănitoare și sănătoasă

Pe căldura asta cine nu apreciază o salată delicioasă și ușoară, care să te mențină hidratat?

Însă în prepararea unei salate pot exista 2 capcane, destul de des întâlnite.

Una dintre ele este tendința de a adăuga cât mai multe legume, carne, uneori și fructe, nuci și pe deasupra și un sos total nepotrivit. Și astfel salata ta, care era menită să fie un preparat ușor se transformă într-o bombă calorică dificil de digerat. De aceea trebuie să fim atenți la ce și cum combinăm, ce și cât punem într-o salată.

Altă tendință, total opusă este de a pune doar câteva legume, fără să adaugi și niste proteine și grăsimi sănătoase. Astfel te simți hidratat, dar în jumătate de oră te apucă din nou foamea.

Ce e de făcut? Să urmezi niște pași simpli și vei avea un prânz sau o cină grozavă. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (5 voturi pana acum cu o medie de: 4,20 din 5)
Se încarcă...

Salată cu ton și pătrunjel -boost de vitamine și proteine

Salată cu ton și pătrunjel -boost de vitamine și proteine

Ingrediente:

-roșii, ardei roșu, ton în ulei, pătrunjel și o feliuță de lămâie

Această salată este perfectă pentru o zi răcoroasă de vară. Tonul este alcătuit aproape în întregime din proteine și apă, este sațios și îți dă energie. Pătrunjelul este una dintre cele mai bune surse de vitamina C, vitamina K și de antioxidanți. Iar ardeiul roșu și roșiile sunt bogate în vitamina A de origine vegetală.

Poftă bună! 🙂

Save

Save

Save

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (6 voturi pana acum cu o medie de: 4,33 din 5)
Se încarcă...

Salată de linte verde

Salată de linte verde

Acesta este un fel foarte gustos și rapid de a prepara lintea verde.

Lintea face parte din familia leguminoaselor. Este o sursă bună de proteine și minerale și are avantajul că este săracă în calorii.

Informații nutriționale

100 de grame de linte fiartă conține 116 calorii și ne asigură:
– 9 g de proteine
– 20 g de carbohidrați
– 8 g de fibre
– 0,4 g de grăsimi
– 10% din necesarul de potasiu
– 18% din necesarul de fier
– 10% din necesarul de B6
– 9% din necesarul de magneziu (1) Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (5 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...