Alimente care conțin foarte puțini carbohidrați (sau deloc)

Alimente care conțin foarte puțini carbohidrați (sau deloc)

Să aruncăm o privire peste câteva grupe de alimente care sunt de-a dreptul sărace în carbohidrați. Sau chiar le lipsesc complet. Aceste alimente sunt ideale atunci când dorești să eviți o alimentație prea bogată în carbohidrați răi, care nu este deloc sănătoasă. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (Fii primul care voteaza articolul)
Se încarcă...

Cum să prepari un sandviș sănătos

Cum să prepari un sandviș sănătos

Sunt convinsă că sunt momente când oricine ar savura un sandviș gustos. Mai ales atunci când suntem pe fugă, dar nu numai. Mie una, sandvișul îmi aduce aminte de gustul copilăriei.

Ei bine, întrebarea care apare este ce ar trebui să conțină un sandviș ca să fie nu numai gustos, dar și sănătos? Cu siguranța se poate! Să vedem cum reușim asta pas cu pas. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (1 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Salată cu ton și pătrunjel -boost de vitamine și proteine

Salată cu ton și pătrunjel -boost de vitamine și proteine

Ingrediente:

-roșii, ardei roșu, ton în ulei, pătrunjel și o feliuță de lămâie

Această salată este perfectă pentru o zi răcoroasă de vară. Tonul este alcătuit aproape în întregime din proteine și apă, este sațios și îți dă energie. Pătrunjelul este una dintre cele mai bune surse de vitamina C, vitamina K și de antioxidanți. Iar ardeiul roșu și roșiile sunt bogate în vitamina A de origine vegetală.

Poftă bună! 🙂

Save

Save

Save

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (2 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Cum slăbești cu dieta keto

Cum slăbești cu dieta keto

În ultima vreme există tot mai mulți oameni care au probleme cu greutatea. Unii au doar câteva kg în plus și și-ar dori să arate mai bine, în timp ce alții au un exces important de grăsime. Care mai tarziu ar putea să ducă la apariția unor boli.

În același timp apar multe diete diferite și oamenii devin confuzi. Unele exclud zahărul și carbohidrații în exces, în timp ce în  alte diete nu se consumă produse animale. Bineînțeles, fiecare trebuie și are dreptul să aleagă pentru el ce crede că i se potrivește mai bine. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (4 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Semințele de chia, informații nutriționale și beneficii pentru sănătate

Semințele de chia, informații nutriționale și beneficii pentru sănătate

Despre chia

Chia este un aliment ce provine din Mexic și Guatemala. Cu mii de ani în urmă obișnuia să servească drept hrană populației aztece și mayașe. În zilele noastre este redescoperită și tot mai multe persoane aleg să o introducă în alimentație datorită proprietăților nutriționale. În compoziția acestor semințe se regăsesc o cantitate impresionantă de substanțe nutritive de care organismul nostru are nevoie zilnic (1). Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (2 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Alimente bogate în proteine de origine vegetală

Alimente bogate în proteine de origine vegetală

Alimentele de origine vegetală conțin o cantitate variabilă de proteine, mai mică decât cele animale.

De aceea trebuie să le alegem cu grijă.

De regulă aceste alimente sunt bogate în carbohidrați și foarte sărace în grăsimi.

Excepție fac nucile, care au un conținut mai mare de grăsime. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (2 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...