Budincă de chia cu goji

Budincă de chia cu goji

Îmi place la nebunie budinca de chia pentru că e foarte gustoasă, sănătoasă și rapidă. De data asta a ieșit următoarea „rețetă”. E atât de simplă încât nici nu știu dacă se poate numi rețetă.

Însă cu siguranță merită încercată. Și apoi reîncercată. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (2 voturi pana acum cu o medie de: 4,50 din 5)
Se încarcă...

Semințele de in: calorii și beneficii

Semințele de in: calorii și beneficii

Cu siguranță ai auzit despre semințele de in. Au devenit din ce în ce mai populare în ultimii ani. Și pe bună dreptate. Într-o cantitate mică de semințe de in se găsesc o grămadă de nutrienți benefici. Haideți să vedem ce este atât de special la aceste semințe. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (2 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Semințele de chia, informații nutriționale și beneficii pentru sănătate

Semințele de chia, informații nutriționale și beneficii pentru sănătate

Despre chia

Chia este un aliment ce provine din Mexic și Guatemala. Cu mii de ani în urmă obișnuia să servească drept hrană populației aztece și mayașe. În zilele noastre este redescoperită și tot mai multe persoane aleg să o introducă în alimentație datorită proprietăților nutriționale. În compoziția acestor semințe se regăsesc o cantitate impresionantă de substanțe nutritive de care organismul nostru are nevoie zilnic (1). Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (2 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Alimente care ne imbunatatesc dispozitia

Alimente care ne imbunatatesc dispozitia

Starile proaste de dispozitie care ne apar sunt deseori un semn ca organismului ii lipsesc anumiti nutrienti.

Intr-o alimentatie dezechilibrata, creierul nu primeste combustibililul de care are nevoie pentru o functionare buna si astfel apar dereglari precum lipsa motivatiei, starea de apatie, depresie.

Cum corectam acest lucru?

1. Legumele de culoare verde inchis

Atunci cand creierul produce mai putin substante chimice de tipul epinefrina, serotonina si dopamina asupra organismului se reflecta simptome precum motivatie scazuta, proasta dispozitie, ajungand uneori pana la anxietate sau depresie.

Consumul de vegetale precum varza de Bruxelles, spanacul si sparanghelul aduc corpului un aport semnificativ de folati.

Folatii si in general vitaminele din complexul B ajuta creierul sa sintetizeze aceste substantele chimice, imbunatatind starea mentala si buna dispozitie. (1)

 

 

Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (1 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...