Beneficii dovedite ale uleiului de cocos

Beneficii dovedite ale uleiului de cocos

Uleiul de cocos este ingredientul minune care în ultimii ani este nelipsit din multe bucatarii. Acesta este alcătuit din grăsimi saturate, la fel ca și untul sau uleiul de palmier. Ne dăm seama de acest lucru și prin prisma faptului că este solid la temperatura camerei. În general, grăsimile saturate sunt solide la temperatura camerei și devin lichide odată ce sunt încălzite.

În trecut se recomanda să nu fie folosit des la gătit, tocmai din cauza acestor grăsimi saturate pe care le conține. Aceasta până ce mai multe studii au arătat faptul că oamenii care consumă des ulei de cocos au o stare de sănătate foarte bună. S-a dovedit astfel de-a lungul timpului că includerea uleiul de cocos în alimentație îți aduce beneficii importante, pentru care merită să îl consumi zilnic. Toate dovedite prin studii. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (Fii primul care voteaza articolul)
Se încarcă...

Cele mai actuale mituri în nutriție

Cele mai actuale mituri în nutriție

Eu cred că nutriția este un domeniu fascinant. Este ceva care privește pe ab-soo-lut fiecare persoană. Nu cred că există cineva care să spună „sunt prea sănătos”, sau „mă simt prea bine”. Dar în același timp e și plină de contradicții și de zvonuri necomforme cu ceea ce spun studiile științifice recente. Iată câteva dintre cele mai răspândite mituri la ora actuală.

 

1.Grăsimile trebuiesc evitate

Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (3 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Croissant cu brânză sau cu unt?

Croissant cu brânză sau cu unt?

Tocmai ce ieșeam de la serviciu și mă îndreptam înspre gară. Partea interesantă când faci aproape săptămânal un drum de cateva ore cu trenul ca să mergi acasă-acasă e că ai la dispoziție acele ore ca să scrii sau să citești o carte. Bineînțeles, dacă și soarta e de partea ta și ai o companie plăcută și fără prea mult chef de vorbă :).

Astăzi însă îmi era și foarte foame. Așa că am intrat într-o patiserie mult frecventată de al meu iubit în pauzele de prânz, patiserie care se întampla acum să fie în drumul meu. De obicei mă străduiesc să mă țin departe de astfel de delicatese. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (2 voturi pana acum cu o medie de: 4,50 din 5)
Se încarcă...

Cu ce gatim: unt sau ulei vegetal?

Cu ce gatim: unt sau ulei vegetal?

In ultimii 50 de ani au existat puncte de vedere contradictorii asupra grasimilor de origine animala si a celor vegetale. Exista unii sustinatori ai grasimilor vegetale care afirma ca grasimile saturate sunt nocive pentru inima si vasele de sange, insa niciun studiu nu a reusit sa dovedeasca asta in totalitate.

Care grasimi sunt mai benefice pentru sanatate?

Recomandarile alimentare de pana acum, de a reduce grasimile animale in favoarea celor vegetale, se bazeaza pe faptul ca grasimile vegetale determina scaderea colesterolului. Acest lucru a fost dovedit prin cateva studii de-a lungul timpului.

Cercetarile mai recente insa merg mai departe si arata ca desi grasimile vegetale determina intr-adevar scaderea colesterolului, acest lucru nu imbunatateste sanatatea inimii si a vaselor de sange si nu prelungeste viata pacientilor care sufera de boli cardiovasculare. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (2 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...