5 strategii pentru a scapa de grasimea de pe abdomen

5 strategii pentru a scapa de grasimea de pe abdomen

Atunci când încercăm să slăbim, adică să pierdem din grăsimea acumulată în corp, cea de la nivelul abdomenului este de departe cel mai dificil de îndepărtat.

Cele mai multe persoane vor să scape de ea din pricina aspectului fizic. Însă grăsimea abdominală nu numai că dă un aspect fizic neplăcut, dar mai multe studii arată că are efecte nocive și asupra sănătății. Mai precis, o talie mai mare de 88 de cm la femei și mai mare de 102 la bărbați se consideră un risc crescut pentru apariția unor boli.

Iată câteva strategii care sunt eficiente pentru a scăpa de grăsimea încăpățânată din jurul abdomenului. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (1 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Ce sunt carbohidrații?

Ce sunt carbohidrații?

Ce sunt carbohidrații?

Carbohidrații sunt una dintre cele 3 grupe de macronutrienți, alături de proteine și grăsimi. Ei sunt alcătuiți din molecule simple de zahăr, legate împreună.

Unde îi găsim?

Carbohidrații sunt alcătuiți din aceleași molecule, chiar dacă nu au mereu gust dulce.

Alimente precum pâinea, orezul sau dulciurile sunt alcătuite aproape în întregime din carbohidrați.

Tipuri de carbohidrați

Dar nu toți carbohidrații sunt la fel. First of all, avem carbohidrați simpli și carbohidrați complecși. Diferența constă în numărul de molecule din care sunt alcătuiți. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (6 voturi pana acum cu o medie de: 4,33 din 5)
Se încarcă...

Cum să faci din paste un preparat sănătos

Cum să faci din paste un preparat sănătos

Oare mai este cineva aici care iubește pastele la fel de mult ca și mine? Dacă da, sunt sigură că ați realizat că acestea nu sunt deloc o mâncare ușoară. Eu recunosc că renunțasem de ceva vreme la acest deliciu, pentru că mă făcea să simt că trișez prea mult în alimentație. Asta până ce am învățat să le gătesc așa cum trebuie, pentru a avea o porție de paste sănătoase. Pentru asta sunt câțiva pași după care te poți ghida. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (4 voturi pana acum cu o medie de: 4,00 din 5)
Se încarcă...

Semințele de in: calorii și beneficii

Semințele de in: calorii și beneficii

Cu siguranță ai auzit despre semințele de in. Au devenit din ce în ce mai populare în ultimii ani. Și pe bună dreptate. Într-o cantitate mică de semințe de in se găsesc o grămadă de nutrienți benefici. Haideți să vedem ce este atât de special la aceste semințe. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (4 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Importanța fibrelor în alimentație

Importanța fibrelor în alimentație

Auzim des în ultima vreme despre alimente care conțin fibre și despre cât de importante sunt în alimentație. Dar întrebarea este ce sunt fibrele și de ce avem nevoie de ele? Chiar este necesar să ne asigurăm aportul zilnic de fibre? Hell to the yes 🙂

Ce sunt fibrele?

Așa-numitele fibre sunt un fel mai aparte de carbohidrați. Aparatul digestiv al omului nu deține enzimele necesare pentru a le putea digera. Prin urmare sunt digerate parțial și apoi eliminate prin scaun. Dar înainte să fie eliminate, fibrele exercită mai multe efecte pozitive în organism (1). Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (6 voturi pana acum cu o medie de: 4,50 din 5)
Se încarcă...

Semințele de chia, informații nutriționale și beneficii pentru sănătate

Semințele de chia, informații nutriționale și beneficii pentru sănătate

Despre chia

Chia este un aliment ce provine din Mexic și Guatemala. Cu mii de ani în urmă obișnuia să servească drept hrană populației aztece și mayașe. În zilele noastre este redescoperită și tot mai multe persoane aleg să o introducă în alimentație datorită proprietăților nutriționale. În compoziția acestor semințe se regăsesc o cantitate impresionantă de substanțe nutritive de care organismul nostru are nevoie zilnic (1). Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (4 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...