Muffins cu făină de orez și melasă

Muffins cu făină de orez și melasă

Pentru că am avut un eveniment special azi, m-am gândit la ce aș putea să prepar gustos și sănătos. Într-un final m-am decis pentru muffins, pentru că nu mai gustasem de ceva vreme. Puțin dulci și foarte hrănitoare, sunt o combinație bună între un desert și o gustare.

Am ales să folosesc melasa ca și îndulcitor natural.  Iar ca să îmbogățesc compoziția nutrițională a făinii albe de grâu am adăugat făină integrală de grâu și de orez. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (3 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Diferența dintre zahărul natural și zahărul adăugat

Diferența dintre zahărul natural și zahărul adăugat

Dacă citim ingredientele unui aliment sunt șanse mari să dăm peste termeni precum: sirop de glucoză, fructoză, dextroză, zahăr din trestie, sirop de porumb și asa mai departe.

Dar știm (nu-i așa?) că si fructele, legumele și laptele conțin zahar. Este vorba despre fructoză, galactoză, maltoză, zaharuri ce se regăsesc în mod natural în aceste alimente întregi.

Întrebarea care apare este: există vreo diferență între aceste forme diferite de zahăr? Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (2 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Alternative sanatoase la zahar

Alternative sanatoase la zahar

In ultima vreme suntem din ce in ce mai preocupati sa gasim variante naturale si sanatoase pentru a ne indulci preparatele preferate.

Cu foarte putine exceptii, indulcitorii naturali contin si ei o forma sau alta de zaharuri naturale.

Ceea ce ii deosebeste insa de zahar este faptul ca acestea se gasesc intr-o cantitate mai mica si ca vin la pachet cu alti nutrienti benefici pentru sanatate.

Prin contrast, zaharul clasic este bogat doar in calorii, insa nu contine deloc vitamine sau minerale. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (2 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...