Lista grasimilor sanatoase de consumat in dieta keto

Lista grasimilor sanatoase de consumat in dieta keto

Așa cum probabil ai auzit de multă vreme, nu toate grăsimile sunt sănătoase.

În dieta ketogenică, o alimentație bazată în special pe consumul de grăsimi benefice, cele mai indicate sunt grăsimile saturate și mononesaturate (1). Acestea reprezintă peste 70-75% din întreaga alimentație, alături de o cantitate normală de proteine (20%) și una mică de carbohidrați din fructe și legume (5%). Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (1 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Ce fructe si legume consumam in dieta keto (ghidul carbohidratilor)

Ce fructe si legume consumam in dieta keto (ghidul carbohidratilor)

Știm că dieta ketogenică înseamnă să consumăm mai multe grăsimi naturale și o cantitate cât mai mică de carbohidrați. Carbohidrații se găsesc în cereale, fructe dulci și legume bogate în amidon. Acestea trebuiesc evitate.

În schimb, avem fructe de pădure și legume, în special cele verzi care au un conținut mic de carbohidrați și pot fi consumate fără să ne scoată din cetoză, adică acea stare fiziologică în care arzi grăsimi pentru energie (1). Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (1 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Cupcakes low-carb cu unt de arahide și ciocolată

Cupcakes low-carb cu unt de arahide și ciocolată

În ultimele zile m-am tot jucat prin bucătărie încercând să găsesc noi rețete low-carb, de savurat fără griji. Pentru că alimentația low carb presupune să renunțăm la zahăr, nu și la dulcele natural, nu-i așa?

Și ca de obicei, pentru că avem multe lucruri de făcut, caut să scurtez cât mai mult timpul petrecut în bucătărie. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (5 voturi pana acum cu o medie de: 4,20 din 5)
Se încarcă...

Oopsie Bread (Pâine Oopsie)

Oopsie Bread (Pâine Oopsie)

Ești la dieta keto? Ce zici de niște pâine? Știu, pâinea clasică e exclusă. Dar în loc de asta poți să mănânci pâine oopsie. Este o pâine mult mai hrănitoare și în plus se potrivește perfect cu o dietă săracă în carbohidrați. Iar tărâțele de psyllium aduc un plus de fibre în alimentația ta.

Cantitatea de carbohidrați: <1 g/porție

Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (4 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...