Bomboane Rafaello facute in casa

Bomboane Rafaello facute in casa

Pentru că îmi plac deserturile rapide dar și pentru că am achiziționat de curând o râșniță pentru nuci, m-am gândit la un desert cu pastă de migale (se găsește și în comerț). Și când este vorba de migdale, ce poate să îți vină mai repede în gând decât delicioasele bomboane Rafaello?

Vestea bună este că această variantă de Rafaello nu conține deloc zahăr, așa că putem să ne răsfățăm în voie. Și ne ia foarte puțin timp să îl preparăm. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (2 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Budinca de chia cu lapte de cocos si fructe

Budinca de chia cu lapte de cocos si fructe

Budinca din lapte de cocos si chia este o gustare foarte hranitoare si bogata in proteine, perfecta pentru micul dejun.

Laptele de cocos
  • obtinut din pulpa nucii de cocos
  • textura mai cremoasa decat laptele de vaca sau laptele de migdale
  • este foarte satios

Laptele de cocos este alcatuit din grasimi sanatoase care sunt folosite de catre ficat imediat pentru energie. Deci este mai putin probabil sa determine cresterea in greutate, atunci cand nu este consumat in exces (1).

Studiile sugereaza de asemenea ca grasimile din laptele de cocos pot ajuta la reducerea apetitului si a aportului caloric. De asemenea, pe termen scurt determina cresterea metabolismului si a consumului de energie (2).

Se pare ca un consum regulat si moderat este corelat cu reducerea greutatii corporale si a grasimii din jurul taliei (3). Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (5 voturi pana acum cu o medie de: 4,80 din 5)
Se încarcă...

Budincă de tapioca cu ananas

Budincă de tapioca cu ananas

Budinca de tapioca este un desert sănătos și gustos. Însă trebuie să ții cont de faptul că are o densitate energetică mare și este bogată în carbohidrați. Poți să o servești ca și desert sau ca și un mic dejun care să îți umple ziua de energie.

Dacă nu dorești să folosești fructe, poți încerca varianta cu pudra de roscove. Aceasta e ideală și în alimentația copiilor. Iată ce trebuie să știm despre ingrediente.

Tapioca:

  • sursă de carbohidrați compecși
  • bogată în fier

Ananas:

  • conține bromelaină, enzimă care ajută digestia
  • sursă de potasiu și vitamina C

Dintr-o jumătate de cană de tapioca ies aproximativ 3 porții de budincă.

Ingrediente (pentru 3 porții):

      -1/2 cană cu perle de tapioca

      -3 căni de lapte

      -1 lingură esență de vanilie

      -ananas proaspăt, tăiat bucățele

      -o lingură de sirop de arțar

 

Mod de preparare:

1.Punem laptele împreună cu perlele de tapioca și esența de vanilie la foc mic și amestecăm continuu timp de aproximativ 20 de minute.

Perlele se vor umfla treptat, până când își pierd culoarea albă, devenind transparente. Consistența amestecului se schimbă în acest timp, devenind mai groasă. Este semn că budinca este gata.

2. Luăm budinca de pe foc și o turnăm în bolurile din care o vom servi ulterior. Punem pe rând: un strat de budincă, un strat de fructe, pe urmă încă un strat de budincă și ornăm cu fructe deasupra și cu siropul de arțar. Se poate servi imediat. Este foarte bună cât timp este caldă, dar și după ce s-a răcit.

Poftă bună!

 

Save

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (4 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...