Budincă de chia cu unt de arahide si nuci

Budincă de chia cu unt de arahide si nuci

Punem aici de încă o variantă de budincă de chia delicioasă. Numai bună pentru o zi ocupată, în care avem nevoie de energie și puțin timp la dispoziție.

Am făcut chia cu fructe, cu nuci și semințe, iar acum e timpul să trecem pe listă încă un ingredient gustos și foarte hrănitor, untul de arahide. Doar ai grijă atunci când îl cumperi să alegi o variantă ce nu conține zahăr adăugat. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (5 voturi pana acum cu o medie de: 4,20 din 5)
Se încarcă...

Budinca de chia cu seminte si goji

Budinca de chia cu seminte si goji

Îmi place la nebunie budinca de chia pentru că e foarte gustoasă, sănătoasă și rapidă. De data asta a ieșit următoarea „rețetă”. E atât de simplă încât nici nu știu dacă se poate numi rețetă.

Însă cu siguranță merită încercată. Și apoi reîncercată. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (6 voturi pana acum cu o medie de: 4,17 din 5)
Se încarcă...

Budinca de chia cu lapte de cocos si fructe

Budinca de chia cu lapte de cocos si fructe

Budinca din lapte de cocos si chia este o gustare foarte hranitoare si bogata in proteine, perfecta pentru micul dejun.

Laptele de cocos
  • obtinut din pulpa nucii de cocos
  • textura mai cremoasa decat laptele de vaca sau laptele de migdale
  • este foarte satios

Laptele de cocos este alcatuit din grasimi sanatoase care sunt folosite de catre ficat imediat pentru energie. Deci este mai putin probabil sa determine cresterea in greutate, atunci cand nu este consumat in exces (1).

Studiile sugereaza de asemenea ca grasimile din laptele de cocos pot ajuta la reducerea apetitului si a aportului caloric. De asemenea, pe termen scurt determina cresterea metabolismului si a consumului de energie (2).

Se pare ca un consum regulat si moderat este corelat cu reducerea greutatii corporale si a grasimii din jurul taliei (3). Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (5 voturi pana acum cu o medie de: 4,80 din 5)
Se încarcă...

Budincă de mei cu goji (fără gluten)

Budincă de mei cu goji (fără gluten)

Budinca de mei cu goji este o gustare delicioasă și nutritivă. Fiindcă este destul de sațioasă, o putem servi oricând și în loc de cină.

Meiul:

  • sursă de magneziu
  • nu conține gluten
  • bogat în complexul de vitamine B

Goji:

  • superaliment
  • bogat în antioxidanți

 

Ingrediente: Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (4 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...