Budincă de chia cu goji

Budincă de chia cu goji

Cred că ai observat că îmi place la nebunie budinca de chia și mă gândesc mereu la noi rețete. De data asta a ieșit următoarea „rețetă”. E atât de simplă încât nici nu știu dacă se poate numi rețetă.

Însă cu siguranță merită încercată. Și apoi reîncercată. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (2 voturi pana acum cu o medie de: 4,50 din 5)
Se încarcă...

Surse vegetale de vitamina A

Surse vegetale de vitamina A

Cu toții știm că vitamina A se găsește din plin în alimentele de origine animală cum sunt ouăle, brânzeturile, ficatul. Dar cum rămâne cu cele vegetale? Acestea nu au vitamina A gata formată dar în schimb conțin carotenoizi. Aceștia sunt transformați în vitamina A în organism. Cel mai important carotenoid este beta-carotenul.

Aportul de carotenoizi și de vitamina A preformată este important deoarece îți menține pielea tânără și frumoasă, îmbunătățește vederea și apără organismul împotriva stresului oxidativ.

De cât de multă vitamina A ai nevoie?

Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (2 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...