Lista grasimilor sanatoase de consumat in dieta keto

Lista grasimilor sanatoase de consumat in dieta keto

Așa cum probabil ai auzit de multă vreme, nu toate grăsimile sunt sănătoase.

În dieta ketogenică, o alimentație bazată în special pe consumul de grăsimi benefice, cele mai indicate sunt grăsimile saturate și mononesaturate (1). Acestea reprezintă peste 70-75% din întreaga alimentație, alături de o cantitate normală de proteine (20%) și una mică de carbohidrați din fructe și legume (5%). Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (1 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Ce fructe si legume consumam in dieta keto (ghidul carbohidratilor)

Ce fructe si legume consumam in dieta keto (ghidul carbohidratilor)

Știm că dieta ketogenică înseamnă să consumăm mai multe grăsimi naturale și o cantitate cât mai mică de carbohidrați. Carbohidrații se găsesc în cereale, fructe dulci și legume bogate în amidon. Acestea trebuiesc evitate.

În schimb, avem fructe de pădure și legume, în special cele verzi care au un conținut mic de carbohidrați și pot fi consumate fără să ne scoată din cetoză, adică acea stare fiziologică în care arzi grăsimi pentru energie (1). Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (1 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Dieta keto explicata pe intelesul tuturor

Dieta keto explicata pe intelesul tuturor

Mi-am propus în acest articol să discutăm în termeni cât mai simpli despre ce înseamnă de fapt dieta keto.

Cu siguranță ai auzit câte ceva despre ea, însă poate termenii de grăsimi sănătoase, cetoză și carbohidrați te bagă puțin în ceață. Așadar, să vedem despre ce este vorba de fapt. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (8 voturi pana acum cu o medie de: 4,50 din 5)
Se încarcă...

Ar trebui sa consumi lactate in dieta keto?

Ar trebui sa consumi lactate in dieta keto?

Ce este keto?

În primul rând dieta keto este un tip de alimentație în care corpul își ia energia din grăsimi, în loc de glucoză. Iar pentru a reuși acest lucru, trebuie eliminat din alimentație atât zahărul rafinat (cel adăugat), cât și zahărul natural.  Asta înseamnă că vei elimina din alimentația ta produse precum zahărul, orezul, cerealele, pâinea, pastele, fructele dulci, cartofii etc. Și totodată vei mânca mai multe grăsimi sănătoase din ouă, brânzeturi, iaurt gras, unt, carne, nuci, alături de fructe de pădure și multe, multe legume. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (5 voturi pana acum cu o medie de: 3,40 din 5)
Se încarcă...

Ce poți să mănânci în dieta ketogenică (și ce nu)

Ce poți să mănânci în dieta ketogenică (și ce nu)

Dieta ketogenică presupune ca organismul tău să ardă grăsimi pentru a-ți furniza energie. Este o dietă pe cât de riguroasă, pe atât de eficientă. De aceea vei vrea să te asiguri că o urmezi întocmai. Făra prea multe cuvinte, iată din ce ar trebui să fie alcătuită alimentația ta in dieta keto. Read More

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (6 voturi pana acum cu o medie de: 4,33 din 5)
Se încarcă...