Budinca de chia cu lapte de cocos

Budinca din lapte de cocos si chia este o gustare foarte hranitoare si bogata in proteine, perfecta pentru micul dejun.

Laptele de cocos
  • obtinut din pulpa nucii de cocos
  • textura mai cremoasa decat laptele de vaca sau laptele de migdale
  • este foarte satios

Laptele de cocos este alcatuit din grasimi sanatoase care sunt folosite de catre ficat imediat pentru energie. Deci este mai putin probabil sa determine cresterea in greutate, atunci cand nu este consumat in exces (1).

Studiile sugereaza de asemenea ca grasimile din laptele de cocos pot ajuta la reducerea apetitului si a aportului caloric. De asemenea, pe termen scurt determina cresterea metabolismului si a consumului de energie (2).

Se pare ca un consum regulat si moderat este corelat cu reducerea greutatii corporale si a grasimii din jurul taliei (3).

De data aceasta am folosit o varianta de lapte de cocos din comert. Data viitoare insa, va arat cum sa va preparati singuri acasa laptele de cocos.

 

Semintele de chia
  • sursa vegetala de acizi grasi esentiali de tipul omega-3 (4).
  • mai bogate in proteine decat oricare dintre cereale (5).

 

Abilitatea lor de a absorbi lichidul si de a-si mari volumul le face perfecte pentru a le putea incorpora intr-o budinca.

Ingrediente:

-1/4 cana de seminte de chia

-400 ml lapte de cocos

-o rodie

Mod de preparare:

  1. Semintele de chia impreuna cu rodia sau cu fructele preferate se pun seara in laptele de cocos.
  2. Se lasa peste noapte la frigider.
  3. Semintele de chia absorb laptele de cocos si se vor transforma intr-o budinca cu textura foarte fina, iar rodia ii completeaza perfect gustul.
  4. Dimineata budinca este gata de servire.

 

Pofta buna va doresc!

Save

Save

Save

Save

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (2 voturi pana acum cu o medie de: 4,50 din 5)
Se încarcă...

Adaugă un comentariu