Budinca de chia cu lapte de cocos si fructe

Budinca din lapte de cocos si chia este o gustare foarte hranitoare si bogata in proteine, perfecta pentru micul dejun.

Laptele de cocos
  • obtinut din pulpa nucii de cocos
  • textura mai cremoasa decat laptele de vaca sau laptele de migdale
  • este foarte satios

Laptele de cocos este alcatuit din grasimi sanatoase care sunt folosite de catre ficat imediat pentru energie. Deci este mai putin probabil sa determine cresterea in greutate, atunci cand nu este consumat in exces (1).

Studiile sugereaza de asemenea ca grasimile din laptele de cocos pot ajuta la reducerea apetitului si a aportului caloric. De asemenea, pe termen scurt determina cresterea metabolismului si a consumului de energie (2).

Se pare ca un consum regulat si moderat este corelat cu reducerea greutatii corporale si a grasimii din jurul taliei (3).

De data aceasta am folosit o varianta de lapte de cocos din comert. Data viitoare insa, va arat cum sa va preparati singuri acasa laptele de cocos.

Semintele de chia
  • sursa vegetala de acizi grasi esentiali de tipul omega-3 (4).
  • mai bogate in proteine decat oricare dintre cereale (5).

Abilitatea lor de a absorbi lichidul si de a-si mari volumul le face perfecte pentru a le putea incorpora intr-o budinca.

Ingrediente:

  • 3 linguri de seminte de chia
  • 250 ml lapte de cocos
  • 1/2 linguriță esență de vanilie
  • o rodie sau fructe uscate

Mod de preparare:

  1. Semintele de chia se pun seara in laptele de cocos, impreuna cu esenta de vanilie. Se amesteca putin si se lasa peste noapte la frigider.
  2. Fiind bogate in fibre, absorb lichidul și se vor transforma intr-o budinca delicioasa.
  3. Dimineata punem fructele deasupra si este gata de servire.

Pofta buna va doresc!

Save

Save

Save

Save

Save

Save

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (5 voturi pana acum cu o medie de: 4,80 din 5)
Se încarcă...

Adaugă un comentariu