Cum sa slabesti fara sa tii dieta

Atunci când vine vorba despre o greutate sănătoasă, schimbările mici dar constante în timp pot fi mult mai eficiente decât o dietă pe care o respecți o anumită perioadă de timp.

Acestea sunt câteva exemple de schimbări mici, dar eficiente pentru un stil de viață mai sănătos. 

1. Mănâncă în fiecare zi la cină o salată

Salatele constituie o masă potrivită și ușoară pentru cină.

Legumele sunt bogate in fibre, vitamine și minerale și sărace in calorii. În plus sunt foarte ușor de combinat și ai la dispoziție o grămada de variante. Sunt ferm convinsă că ai putea, cu puțină imaginație, să pui în fiecare seară de o salată diferită, pentru mai muulte luni la rând.

Ai grijă la sosuri și nu uita să adaugi și o sursa de proteină (piept de pui la grătar, brânză, bacon etc.) pentru a avea cu adevărat o cină hrănitoare și sațioasă. Poți să citești mai multe despre cum să creezi o salată sănătoasă în acest articol.

2. Înlocuiește zahărul rafinat

Niciun aliment nu îți va sabota alimentația mai mult decât o face zahărul rafinat. Și asta deoarece nu conține nici un nutrient benefic pentru corp, doar calorii goale.

O problemă poate fi și faptul că zahărul este adăugat în tot mai multe alimente care în mod normal nu sunt dulci. Citește eticheta și încearcă să eviți zahărul ne-necesar.

În privința dulciurilor, nu spun că ar trebui să renunți de tot la ele. Ceea ce ar trebui să faci este să mănânci cantități mici (de aceea le spunem desert) și să le alegi pe cele mai sănătoase, care nu conțin zahăr rafinat. Încearcă ciocolata cu conținut mai mare de cacao, cea îndulcită cu ștevie sau prepară chiar tu  acasă un desert sănătos.

3. Bea apă în loc de sucuri carbogazoase

Aceasta este o modalitate foarte simplă prin care tai o cantitate considerabilă de  calorii și zahăr din alimentație. Iar efectele nu pot fi decât benefice pentru silueta ta.

4. Nu mai consuma pizza, paste și cartofi

Sau cel puțin străduiește-te să le consumi cât mai rar.

Acest tip de alimente sunt foarte bogate în carbohidrați cu indicele glicemic mare și pot duce destul de ușor la creșterea în greutate.

5. Mergi mai mult pe jos

Mersul pe jos este extrem de benefic, nu doar pentru aparatul cardiovacular și sănătate în general, dar și pentru arderea grăsimilor.

Străduiște-te să adaugi în rutina ta zilnică câte o plimbare prin parc sau oraș și când e posibil încearcă să folosești mașina mai puțin și să mergi pe jos mai mult. Vei fi și mai relaxat și mai destins.

 

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (1 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Adaugă un comentariu