6 alimente pe care sa le eviti pentru un abdomen mai plat

Unele alimente nu numai că îngrașă, dar favorizează depunerea grăsimii în zona abdomenului. Iată câteva exemple de astfel de alimente, la care eu și alte persoane am renunțat aproape în întregime.

Sucul de fructe

Și aici vorbim despre sucul proaspăt stors, din fructe bine alese.

Ceea ce se întâmplă de fapt prin procesul de stoarcere a unui măr este că rămâi în pahar doar cu zahărul (fructoza), împreună cu apa conținută și arunci fibrele și o bună parte din vitamine. O idee mult mai bună este să mănânci un măr întreg.

Băuturile carbogazoase cu zahăr

Acest tip de băuturi, care conțin o cantitate mult mai mare de zahăr decât un suc de fructe proaspăt stors, îți pot da peste cap toate încercările de a slăbi sau de a urma un stil de viață sănătos.

Pentru că aceste calorii provin dintr-un lichid, creierul tău nu înregistrează aceste calorii și nu vei avea senzația de sațietate odată ce le consumi. Prin urmare va fi foarte ușor să consumi mai multe calorii decât ai nevoie, iar ce nu folosești va fi transformat în grăsime (1).

Cereale îndulcite pentru micul dejun

Un mic dejun potrivit este cel care îți dă energie pentru întreaga dimineață. Nu este însă cazul cerealelor dulci. Ele doar aduc un aport semnificativ de zaharuri în sânge, determinând o creștere bruscă a secreției de insulină, urmată de o scădere la fel de bruscă.

Rezultatul este că energia ta va scădea și ți se va face foame înainte de prânz, ajungând astfel să consumi mai multe calorii pe durata zilei.

Dacă dorești să mănânci cereale la micul dejun, alege-le pe cele integrale, neprocesate și neîndulcite.

Iaurtul cu fructe

Lactatele sunt o idee bună, însă cel mai bine ar fi să le consumăm în stare naturală. Un iaurt natur sau o sana sunt foarte hrănitoare și reprezintă o sursă bună de probiotice.

În schimb variantele cu fructe conțin prea mult zahăr adăugat, ceea ce le transformă într-un desert nesănătos, mai degrabă decât o gustare hrănitoare.

Berea

Berea este o băutură care se obține prin fermentarea alcoolică a malțului, la care se adaugă apă și hamei. Conține minerale și antioxidanți, dar de asemenea este bogată și în calorii. O bere consumată ocazional (care conține aprox 150 de kcal) nu te va îngrășa, însă mai multe ar putea acest efect.

Alcoolul crește și apetitul și vei fi tentat să consumi alimente mai bogate în calorii. În plus, atunci când consumi alcool, ficatul tinde să transforme caloriile în exces în grăsime, care se vor depozita cel mai adesea în zona abdomenului (1). Deci, consumă bere cu măsură. Măsură mică 🙂 .

Covrigii

Sunt o gustare întotdeauna la îndemâna noastră pe stradă, mai ales când suntem pe fugă.Sunt însă bogați în calorii (aprox 330 kcal) și conțin prea puține substanțe nutritive.

Un covrig este echivalentul a 2-3 felii de pâine. Fiind făcut în mare parte din făină albă de grău, ridică nivelul de insulină și nu îți va ține de foame atât cât ar trebui, adică pe măsura energiei (caloriilor) conținute.

Unele persoane resimt o stare de balonare după ce îi consumă și în plus pot duce ușor creșterea în greutate. Consumă-i cât mai rar cu puțință, sau chiar deloc.

Concluzie

Unele alimente favorizează mai mult ca altele depunerea grăsimii în zona abdomenului. Acestea sunt în special produsele care au zahăr adăugat, dar nu numai. Dacă îți dorești un abdomen mai plat, evitarea acestor alimente, alături de puțină mișcare te vor aduce mai aproape de acest obiectiv.

Credeți că ar fi greu să renunțați la aceste alimente sau le evitați deja?

Save

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (1 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Adaugă un comentariu