7 idei sațioase de dressinguri pentru salate și caloriile conținute

Deoarece uneori ai nevoie de o salată mai sațioasă, care să îți țină de foame pentru mai multe ore. Iată câteva idei de dressinguri sațioase și sănătoase.

1.Sos Vinegreta

Ingrediente: 2 linguri ulei de măsline, 1 lingură de oțet balsamic, puțină sare, piper,

Preparare: amestecă uleiul de măsline împreună cu oțetul balsamic, pe urmă adaugă sare și piper după gust

Calorii: 265, din care 2 g carbohidrați, 28 g grăsimi, 0 g proteine

2.Sos Vinegreta Cu Lamaie

Ingrediente: 2 linguri de ulei de măsline extra virgin, 2 linguri suc de lămâie, puțină sare, piper

Preparare: Amestecă bine uleiul de măsline împreună cu sucul de lămâie, adaugă condimentele după gust. Opțional, poți să adaugi puțină mentă, busuioc sau pătrunjel, proapăt mărunțite.

Calorii: 258, din care 2 g carbohidrați, 28 g grăsimi, 0 g proteine.

3. Sos Ranch

Ingrediente: 1/4 ceașcă lapte bătut,  2 linguri de maioneză, 2 linguri pătrunjel mărunțit, 1 lingură oțet din cidru de mere, sare și pudră de usturoi

Preparare: amestecă bine toate ingredientele și condimentează după gust.

Calorii: 237, din care 8 g carbohidrați, 22 g grăsimi, 2 g proteine.

4. Sos Ranch Light

Ingrediente: 1/3 ceașcă lapte bătut, 1/4 ceașcă iaurt grecesc fără grăsimi, 2 linguri pătrunjel mărunțit, 1 lingură oțet din cidru de mere, sare.

Preparare: Amestecă toate ingredientele împreună și condimentează după gust.

-calorii: 102, din care 11 g carbohidrați, 3 g grăsimi, 7 g de proteine.

5.Sos Italienesc

Ingrediente: 1 lingură de maioneză, 1 lingură de oțet din vin roșu, 1 lingură de smântână, 1 linguriță de ulei de măsline, un cățel de usturoi, sare, puțin pătrunjel tăiat mărunt.

Preparare: Taie usturoiul și pătrunjelul mărunt și amestecă-le pe rând cu celelalte ingrediente. Adaugă sare după gust.

Calorii: 206, din care 2 g carbohidrați, 22 g grăsimi, 0 g proteine.

6. Sos de Lămâie

Ingrediente: 2 linguri de suc de lămâie proaspăt stors, 1 lingură de mustar Dijon, 1 lingură de ulei de măsline, sare.

Preparare: amestecă sucul de lămâie cu mustarul dijon, pe urmă adaugă uleiul de măsline și sare după gust.

Calorii: 137, din care 3 g carbohidrați, 14 g grăsimi, 0 g proteine.

7. Sos Tzatziki

Ingrediente: 1 castravete mic/mediu, 1 cățel de usturoi (opțional), 1 lingură de ulei de măsline, 1/2 dintr-un iaurt grecesc (aprox 100 g), mărar proaspăt, mentă proaspătă, 1 lingură de suc de lămâie.

Preparare: taie castravetele mărunt, lăsând deoparte partea cu semințele, pe urmă adaugă sare și lasă-l puțin să stea așa. Taie usturoiul mărunt și amestecă-l cu uleiul de măsline. Aruncă apa care s-a scurs de pe castravete, pe urmă amestecă-l împreună cu usturoiul și uleiul de măsline. Adaugă iaurtul grecesc, busuiocul și menta proaspăt tăiate și sucul de lămâie.

Calorii: 270, din care 10 g carbohidrați, 24 g grăsimi, 5 g proteine.

Save

Save

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (4 voturi pana acum cu o medie de: 4,00 din 5)
Se încarcă...

Adaugă un comentariu