Budinca de chia cu seminte si goji

Îmi place la nebunie budinca de chia pentru că e foarte gustoasă, sănătoasă și rapidă. De data asta a ieșit următoarea „rețetă”. E atât de simplă încât nici nu știu dacă se poate numi rețetă.

Însă cu siguranță merită încercată. Și apoi reîncercată.

Ingrediente (2 porții)

  • 3 linguri de chia
  • o cană de lapte de ovăz
  • o mână de goji
  • o mână de semințe de dovleac și nuci

Preparare

  1. Doar arunci seara laptele peste chia într-un borcan, amesteci puțin și îl lași peste noapte la frigider.
  2. Dimineața pui goji, nucile și semințele de dovleac după cum dorești și e gata de savurat sau de luat la drum.

Informații nutriționale/porție

E delicioasă. Se face așa de ușor și îți salvează o grămadă de timp. Cum să nu profiți de asta? În plus, te încarci cu omega 3 (din chia, semințe și nuci) și cu beta-caroten (din goji).

Save

Save

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (6 voturi pana acum cu o medie de: 4,17 din 5)
Se încarcă...

Adaugă un comentariu