Cum să petreci cât mai puțin timp în bucătărie în dieta ketogenică

Să recunoaștem.

Dieta ketogenică nu este cea mai ușoară dietă de urmat. Asta doar pentru că presupune să alegi cu atenție alimentele pe care le consumi, pentru a menține la un nivel minim cantitatea de carbohidrați. Știu ca nu vrei să petreci prea mult timp în bucătărie, așa că există niste trucuri utile cu care poți să îți faci viața mai ușoară, nu doar mai sănătoasă.

1.Cunoaște alimentele

Atunci când vrei să urmezi o dietă keto, începe prin a-ți face o listă cu alimentele pe care poți să le consumi. Alege în principal alimente care sunt alcătuite din proteine și grăsimi și care nu conțin carbohidrați. Adaugă și o listă cu alimente care conțin o cantitate mică de carbohidrați (fructe și legume) și care sunt permise în dieta keto. Cel mai bine ar fi ca la acestea să adaugi alături și numărul de carbohidrați pentru a fi sigur că respecți proporția. Asta dacă nu folosești aplicații precum myfitnesspal. Și bineînțeles, ar trebui să știi ce să eviți. Pe aceasta din urmă o poți numi lista neagră :).

2.Alege rețetele din timp

O să vrei să și gătești din când în când și carnea la grătar nu va fi singura opțiune. Pune la bătaie un plan de rețete, având ca și ingrediente alimentele pe care le-ai selectat la pasul 1.  Ar fi bine să fie cât mai variate, pentru ca alimentația ta să nu devină monotonă. Poți găsi rețete special create pentru acest tip de alimentație. Unele sunt mai elaborate, însă există și unele rețete foarte rapide dar la fel de gustoase. Asigură-te că ai cât mai multe variante la îndemână. Iar atunci când ai un program mai încărcat pregăteste-le pe cele mai simple și care necesită mai puțin timp.

3.Ia gustări rapide

Nu este cel mai ușor lucru să intri într-un supermarket și să găsești rapid o gustare potrivită. Însă cu puțin research de dinainte vom ști exact pe ce raion să mergem. Nucile sunt cea mai bună idee de gustare. În plus, ai și o grămadă de variante. Indiferent că le preferi pe cele de la noi, pe cele braziliene, de macadamia sau pecan. Gustoase și foarte sațioase, sunt numai bune de luat la drum.

Le poți combina cu lactate fermentate, cum ar fi chefirul, sana, laptele bătut sau le poți consuma pe acestea separat.

4.Servește la micul dejun ce a ramas de la cina de aseară.

Cine spune că la micul dejun ești obligat să mănânci în fiecare dimineață clasica (dar și delicioasa) omletă? sau bacon și avocado ? Sunt sigură că există dimineți când ți-a mai rămas din cina pe care ai pregătit-o cu o seară înainte. Și o idee mult mai bună decât să o arunci, ar fi să o mănânci la micul dejun. Pe lângă faptul că nu mai pierzi timpul pregătind micul dejun, mâncarea nu se irosește și în plus știi că e ceva ce poți să mănânci in keto. Doar tu ai pregătit-o cu o seară înainte.

În concluzie,  dieta ketogenică presupune un pic de voință și multă organizare. Dar vă promit că și rezultatele vor fi pe măsură.

NedocumentatSlabMediuBunFoarte bun! (3 voturi pana acum cu o medie de: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Adaugă un comentariu